IndaFotó

Kommentek

imhouse blog

"...A másik gyakori miért, hogy miről fog szólni a blog. Ezt nyilván valóan azok kérdezik, akik az előzőt nem olvasták. Akkor szó volt mindenről. A zenétől, az éjszakáktól, a kapcsolatoktól kezdve, a hagyományokon át egészen az elmúlás riasztó gondolatáig. Na ne ijedjetek meg, nem célom nekem sem, hogy kicsit rosszkedvűen üljünk a gép előtt. Ha kell komolyak leszünk, ha kell a végtelenségig komolytalanok. Rendben?"

Rovatok

A második első

2008.07.24. 14:23 | imhouse | Szólj hozzá!

A második első.

Azért ez a második első bejegyzésem, mert egyszer már elkezdtem internetes naplót írni. Akkor néhány hónap elteltével abbamaradt, pedig sokan olvastátok! Nos, ha az olvasók száma megmarad, rajtam ezúttal nem fog múlni!
Aki akkor nem látta, valószínűleg felteszi a "miért...?" kezdetű kérdéseket. A kérdés jó! Lássuk, miért írok blogot?! Keressük az okokat.

1. Szeretek kommunikálni.
2. Szeretem a gondolataimat megosztani.
3. Szeretem veletek megbeszélni a dolgokat.
4. Szeretem mások véleményét is ismerni bizonyos eseményekről.
5. Gyakran (mindig?) internetközelben vagyok.
6. Divatos!
7. Szeretek maradandót alkotni. Az írás megmarad...
8. Szeretném, ha jobban megismernétek.

A másik gyakori "miért...?", hogy miről fog szólni a blog. Ezt nyilván valóan azok kérdezik, akik az előzőt nem olvasták. Akkor szó volt mindenről. A zenétől, a hagyományokon át egészen az elmúlás riasztó gondolatáig. Na ne ijedjetek meg, nem célom nekem sem, hogy kicsit rosszkedvűen üljünk a gép előtt. Ha kell komolyak leszünk, ha kell a végtelenségig komolytalanok. Rendben?

A jelszó: érezd jól magad!
Én megpróbálok segíteni.
És Te is nekem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://imhouse.blog.hu/api/trackback/id/tr68583520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása